۶ مدل موی پسرانه که در سال ۲۰۲۲ ترند شده‌اند

۶ مدل موی پسرانه که در سال ۲۰۲۲ ترند شده‌اند

نتخاب مدل موی پسرانه‌ی مناسب باعث ایجاد ظاهر خوب و احساس خوشایند برای او می‌شود. جدا از استایل لباس پوشیدن تنوع مدل موهای پسرانه به برجسته‌سازی احساس فردیت در آن‌ها کمک می‌کند. ابراز شخصیت از طریق ظاهر کلی به دلیل وجود مدل‌های مختلف از کوتاه، کلاسیک و مدرن تا مدل‌های موی بلند امکان‌پذیر است. اما سوالی که در این زمینه به وجود می‌آید این است که از بین این مدل‌های متنوع چگونه می‌توانیم بهترین و مناسب‌ترین مدل موی پسرانه را انتخاب کنیم؟ در ادامه در این مطلب لیستی از بهترین مدل‌ موهای پسرانه را با جزئیات معرفی کرده‌ایم.

جدیدترین مدل مو برای پسربچه‌های امروزی

جدیدترین مدل موهای پسرانه

۱. مدل موی موج‌دار شگی (شلخته)

مدل موی شگی یکی از مدل‌های پرطرفدار در امسال است. مدل موج‌دار شگی برای پسران نوجوان بسیار مناسب است، زیرا ظاهر را جوان و شاداب نگه می‌دارد. این مدل مو روی همه‌ی انواع مو خوب به نظر می‌رسد اما برای موهای ضخیم ایدئال است. مشابه مدل موی صاف شگی، این مدل هم بر اساس لایه‌ها است. تفاوت بین آن‌ها در این است که مدل موی موج‌دار شگی لایه‌های بلندتری را در اطراف سر نیاز دارد.

۲. مدل موی ماهوتی

مدل موی ماهوتی هیچگاه دمده نمی‌شود. همیشه کلاسیک بوده و یکی از مدل‌های مناسب پسرانه به شمار می‌رود. این استایل ظاهر بسیار زیبایی را برای پسران کوچک به وجود می‌آورد و صورت را مشخص می‌کند.

مدل ماهوتی به این صورت است که بالای موها بلند است و کناره‌ها باید کوتاه‌تر شوند و روند کوتاه کردن را تا زمانی که به پشت موها برسید باید ادامه دهید. سعی کنید روند کوتاه کردن موها از جلو به پشت به صورت تدریجی باشد. مدل موی ماهوتی را می‌توان از کوتاه تا بلند انتخاب کرد.

۳. مدل موی بالا فر و بغل موهای کوتاه

پیدا کردن مدل موی مناسب برای موهای فر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ زیرا همیشه احساس می‌شود هیچ تلاشی برای حالت دادن به آن‌ها انجام نشده است. از استایل غیررسمی روزمره تا استایل شیک همراه کت و شلوار در هر صورت این استایل مناسب پسر بچه‌ها است.