مانتوی کتی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

مانتوی کتی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

مانتوی کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌دهد. روش‌های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌های دیگر وجود دارد. با تغییر لباس‌هایی که همراه مانتو کتی می‌پوشید می‌توانید استایل‌های متفاوتی برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید.

مانتوی کتی چیست؟

مانتوی کتی

همان‌طور که از اسم آن پیداست، مانتو کتی ترکیبی از کت و مانتو است. یقه و آستین‌های این مدل مانتوها شبیه به کت طراحی می‌شود و معمولا آن را از پارچه‌هایی می‌دوزند که ظاهری رسمی‌تر و شکیل‌تر به مانتو می‌دهد.

مانتو کتی را چطور با شلوار جین بپوشیم؟

مهم‌ترین لباسی که همیشه برای پوشیدن با مانتو‌‌‌ کتی انتخاب می‌کنیم، شلوار جین است. اما غیر از مانتو و شلوار جین چه لباس‌های دیگری برای داشتن یک ظاهر آراسته‌تر می‌توانیم به استایل خودمان اضافه کنیم؟

۱. لباس زیر مانتو

اولین قدم، برای داشتن یک استایل زیبا با مانتو کتی، انتخاب لباسی است که باید زیر مانتو بپوشید. بسته به موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید، می‌توانید از تیشرت، شومیزهای دکمه‌دار، بلوز یقه اسکی، هودی و حتی پلیور استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که همیشه برای لباس زیر کت سعی کنید رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید. بهتر است که لباس زیر کت ساده‌ترین و مینیمال‌ترین حالت ممکن باشد و طرح‌های گرافیکی شلوغ و زیاد نداشته باشد.

۲. مانتو کتی

مانتو ‌‌کتی را باید با توجه به آب‌وهوا، موقعیتی که قرار است در آن حضور پیدا کنید و سایر المان‌های استایل خود انتخاب کنید. در فصل‌های بهار و تابستان از مانتوهای سبک و خنک با رنگ‌های روشن استفاده کنید. در فصل‌های پاییز و زمستان از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید و مانتوهایی بخرید که بافت محکم‌تری داشته باشند.